jueves, 26 de marzo de 2009

argudiozko testua

Kaixo zuzendari jauna, eskutitz hau idazten dizut telebista ez dela beharrezkoa adierazteko.

Gaur egun, neska-mutilek asko ikusten dute telebista. Nire ustez, telebista oso dibertigarria eta entretenigarria, baina, gauza txar asko dauka ere.
Adib: -Gure imajinazioa kentzen digu.
-Gaur egun, umeak ia ez dute ezertara edo lagunekin jolasten, telebistan orduak ematen dituztelako.
Eta horrela, hamar arrazoi gehiago ipini nezakeen. Ni neu ados nago oso dibertigarria dela, egia esanda, nik ikusten dut ere, baina, ez nago batere ados gehiegi ikusten duten jendearekin, hau da, 8 ordu edo egunean egoten direnak. Nire ustez, 3-4 ordu nahiko dira.

Bukatzeko, espero dut nire iritzia ondo hartzea, irakurtzea eta zerbait egitea.

1 comentario:

San Viator dijo...

Zenbat ordu izango zen egokia zure ustez?