jueves, 7 de mayo de 2009

nire San Prudentzioko egunerokoaa! ; )

2009/04/25
kaiixo eguneroko maitea! Zer moduz?? ni primeran!!! Gaur hasten zaitut, ni Julene naiz eta 13 urte dauzkat.
Lehen oso pozik nengoela esan dut, badakizu zergatik? Gaur oporrak hasten direlakoo!!! A ze ondo=), aste oso bat daukat atzedena hartzeko.
Gaur, nire lagunekin geratu naiz eta zentrora edo boulebarrera joango gara. Nire ustez, zentroa nahiz boulebarra onak dira, beno, egia esanda, zentroa nahiago dut hurbilago dagoelako.
Beno, agur, nekatuta nagoela idazteaz ^^



2009/04/25
Egunon eguneroko maitea! Zelan?? Ni izugarri aspertuta nago, gaur bakarrik etxekolanak egin dut eta! Gaur ez naiz geratu nire lagunekin. Nire ustez, etxekolan gehiegi bidali digute... Aste santuan baino gehiago...=S
Beeno, aiio=)


2009/04/27
Kaiixo egunoroko maiteea! ^^ Gaur gauza asko egin ditut nire lagunekin.
Oso ondo pasatu dut, nahiz eta oso ez hasi eguna...
Lehenengo gauza txarra galdu garela da. Amaia etani galdu gara ohartu gabee.. orduan iratxeri deitu diegu guri esateko non zeuden denak eta bapatean, ni atzera begiratzen nengoeela bizikleta batek nirekin topo egin du!
beno, eta horrela iaa 2 ordu! Pixka bat baldar naizela uste dut...
Beno, joango naiz, nekaturik nagoelaa!^-^


2009/04/28
kaixo eguneroko maiteea! Gaur nire lagunekin Armentiara joan naiz, oinez gainera! Hor baskaltzera joan gara eta hantxe geratu gara 7:30 arte.
Oso ondo pasatu dugu, eta denbora ona egin du.
Beeno, aiio! ;)



2009/05/01
kaiixo eguneroko maiteaa, ez dizut ia idatzi ez dudalako ezer egin, bakarrik, etxean geratu naiz etxekolanak egiteen...
Gaur, Iratxe nire etxera etorriko da eta filma bat ikusiko dugu.
aioo!*.*


2009/04/02
Kaiixoo!! Zeelaan?? Ni piixka bat logurarekiin... Gaur abetxukoko festetara joango gara! Nire ustez, primeran pasatuko dugu!
Baina, lehen etxekolanak bukatu behar ditut, bestela ez naiz joango...
Beeno, joango naiz, oraindik Social Science ikastea geratzen zait etaa!
Alaa, aguur benuur :] ^^

2 comentarios:

olga_95 dijo...

kaixoo! zelan?
beti ipintzen duzu "zatitxo bat" tituluan, alfer halakoa ez duzu inoiz bukatzen xD asko maite zaiTut*

Amaia dijo...

martiiinaaa!
baina zergatik nago zure blogan ez ba zaitut ezagutzen?¿
beno orain en serio oso ondo dago egunerokoa! bikain dago... =)
isabeleko eguna izan zen... buaa bikaain karkar
.^. 8-